networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, May 6, 2018

Apa Yang Hang Dok Merapu @DrRaisYatim Oi!!Padan Muka Dipecat!!!


Nampaknya Rais Yatim terus meroyan apabila Setiausaha Agung Umno, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor mengumumkan beliau, Tun Daim Zainuddin dan Tan Sri Rafidah Aziz dipecat kerana memburukkan parti..

Rais yang berang meminta UMNO  memberi surat tunjuk sebab kepadanya kononnya Rais tidak beralah..kononnya UMNO tak boleh ditegur..

Hello..mana-mana parti kat Malaysia ni malau ada parasit macam Rais yang memberi kenyataan terbuka pun pasti akan dipecat..

Kau tengom parti PPBM berapa ramai telah dipecat kerana mengutuk parti?PKR dan DAP pun sama..jadi Rais nak lata UMNO jahat?

Hangpa dah kata UMNO dibatalkan yang hang tiba-tiba duk sibul mahu surat tunjuk sebab kenapa?

Kalau Ku Nan kata Rais and the geng dipecay..aku pula kata sila berambus dari UMNO!!!



3 comments:

Tanah Melayu Kini said...

Nk minta tunjuk sbb apa lagi..
Sebabnya nampak sah dan nyata..
Duduk pentas sama pembangkang.. lagi nk tanya sebabnya..?
Bodoh sgt kah rakyat ni nk nafikan apa yg rakyat nmpk sendiri..

Anonymous said...

Ikhlas tolak bn lebih baik

burn bp said...

Dah banyak veteran umno yg keluar dari umno sendiri....kena pecat dari parti HARAM? Kakakaka
Hanya yang BODOH saja masih tinggal diparti haram tu

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA